Bla bla blubb


Idag måste ändå VR komma. Annars känns det meningslöst att prenumerera. Den ska väl dyka ner i våra brevlådor innan den finns ute i butik? Jag fryser ihjäl snart & det är inte ens kallt. Även inatt blev sömnen helt osammanhängande. Tack feber! Solen kikar fram & trots att jag är sjuk funderar jag på att ta mig en litenliten promenad. Jag vill inte missa solen när det snart är höst. Känns som att sommaren bara försvann på en sekund & det suger! Det var inte alls många helfina dagar. Men hösten har verkligen sin charm. Hur underbart är det inte att förnya sin garderob med massa mysiga stickade tröjor? :) & jag fyller är snart minsann! Om typ en månad, yey :) Jag skulle vilja fira med att rymma bort på ett litet äventyr faktiskt. Vi får se hur det blir. Jag har somsagt tid att planera & fundera. Nej, det får bli en liten promenad. Frisk luft har väl aldrig skadat? Adjö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0