Flyttångest?


Varenda gång jag sätter mig tillrätta i soffan & försöker koppla av med nya VR kommer jag på mig själv med att ställa mig upp lika fort & irra runt som en idiot. Jag plockar lite här, lite där. Går fram & tillbaka mellan alla rum & bara suckar. Tar med mig något till papperskorgen & kastar. & sedan börjar det om igen. Jag tror jag drabbats av flyttångest. Det börjar närma sig nu. Men eftersom det fortfarande är 2-3 veckor kvar så kan jag inte göra alltför mycket, vilket jag är väl medveten om. Ändå kryper ångesten fram. Någon som har bra flyttips? Sist jag flyttade, för ett år sedan var det inte såhär. Då flyttade jag ifrån mitt flickrum som sedan städades av mamma. Nu måste jag krypa på alla fyra, putsa & gno i varenda jävla hörn. & nagellacket katterna hällt ut på väggen, det går inte att få bort. VAFAN! Min plan är att ta ett rum i taget, istället för att fara omkring i vild förtvivlan & varken veta ut eller in. Gah. Det går liksom inte att packa ännu, tänk om jag packar ner något jag kommer på att jag behöver sen. Jag tror jag blir galen. KUK! Nu ska jag göra ett tappert försök att koppla av i min soffa. Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0