Förbannade förkylning.


Åh! Jag som verkligen trodde & hoppades på att både jag & min älskling var på bättringsvägen. Men oj(!) så fel man kan ha. Nu rinner min näsa istället konstant & jag känner mig inte alls kry. Bah. Det blir inget av att åka till älsklings mamma med Hanna & Kenny. Får bli ett senare projekt, när vi känner oss bättre helt enkelt. Rastlös som jag är tänker jag inte vara sängliggandes, vilket jag egentligen borde. Nej, jag ska gå en sväng på marknaden. För det var vad som bestämdes igår :) Men det får bli utan min älskling, för han är verkligen ur form. Hostar hela tiden & har ont i lungorna. Dags för ett läkarbesök, tycker jag. Det är jobbigt att se den man älskar må så fruktansvärt dåligt & vara så liten & ynklig. Men förhoppningsvis är vi båda krya snart! :) Det blev lite mys igår. Csi, Smallville & godis, yey. Därefter ett välbehövligt & långt telefonsamtal med Märylou. Om allt & ingenting, precis som det ska vara. Vi pratade om psykon, fula människor, jobb & massa hemligheter. Jag saknar den slampan! Nu känner jag för en riktigt varm dusch innan jag myser ner mig i soffan med katterna & teven som sällskap. Aw. Ha en fin lördag sötisar :) So long




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0