Godkväll?


Det första jag gör när jag kommer hem är att starta datan, gå på toa & sedan logga in för att blogga. Så är det alltid, utan undantag. Jag kände redan imorse när jag klev upp med mitt knullruffs att detta skulle bli en bra dag. Att jag sedan fick prata bort 30 tråkiga kartongvikarminuter med Jonna i telefonen om sjukt irriterande människor & annat smått & gott var pricken över i:et. Till frukost var jag seg & osocial somvanligt, lyssnade på p3 av gammal vana - men sedan kom jag igång på riktigt & charmade omkull alla. Jag var sådär härligt sprallig & glad, vilket lyckas smitta de som kommer i min väg. Katterna var riktigt kelsjuka så jag överöste dem med kärlek & godis. Nu ser jag mest fram emot att ta mig en lång dusch & att äta något gott. Ikväll blir det nog att telefonera med Märylou & att mysa med min älskling & verkligen ta hand om honom. För den senaste tiden har jag varit en bitch, varför vet jag inte. Måste skärpa till mig nu & överösa honom med den kärlek han förtjänar. Adjöken & ha en fin kväll kära vänner!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja överös honom med massa kärlek!! Det kan de behöva ibland snoppdjuren!! HAHA Puss

2008-08-12 @ 17:20:31
Postat av: Fia

Ja överös honom med kärlek!! Det kan de behöva ibland snoppdjuren!! HAHA Puss

2008-08-12 @ 17:21:25
URL: http://fiavin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0