Här svänger det.


Vattenkrig går inte att undgå när man städar badrum, fast vi var ganska snälla. Plaskade mest omkring med oss själva & jag råkade få vatten på nästan hela mig. Haha ^^ Så härligt. Det är garanterat roligast att städa badrummet eftersom man kan plaska på bäst man vill. Käket nästa. Frostar ur frysen nu. Cissi skulle iväg en sväng men kommer tillbaka om en sisådär 2 timmar, så ska vi fortsätta. Dels kasta ut alla soffor & skit på min uteplats. Städbesiktning är bokad, det blir på måndag mellan 9.30-10.00. Då ska jag dessutom återlämna nycklar. Det känns som vi är en bit påväg nu. Jag är SÅ tacksam för all hjälp. Cissi borde bli städtant :) BusBella var med oss & städade lite. Hon har blivit så himla stor. Sötare bäbisjäkel får man verkligen leta efter, det gjorde ni bra ;)

Jag måste fortsätta nu! Ciao. Min städlåt, jag får inte nog av den. LALALALALALALALA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0