Hormoner?


Att vara en ung kvinna med kort stubin & hett temperament är ingen bra kombination. & jag tycker synd om min stackars älskling som tvingas stå ut med mina humörsväningar som jag inte ens själv förstår mig på. Det jobbiga är när jag blir så arg & säger så elaka saker & efteråt inte ens minns varför det blev som det blev. Damn, jag får alltid black-out efter mina aggressionsutbrott. Hädanefter ska jag räkna till tio. Jag ska göra allt jag vet att jag borde göra som jag i stundens hetta alltid glömmer bort. Men nu ska jag fan i mig komma ihåg det. Ska dessutom försöka klura ut varför jag blir arg utan någon egentlig anledning. Hormoner? Just nu sitter jag & filurar på om jag är en vit mobbarko eller en brun mobbad ko. Haha. Emelie kom minsann att tänka på mig igår när hon åkte förbi en kohage & såg en mobbar-incident. Fast jag tror det var korna som fick henne att tänka på mig, ärligt talat. Ruggigt höstväder har det blivit också. Fast på sätt & vis är det ganska skönt, för då är det behagligt att vara i min älsklings lägenhet. Det är samma sak varje år, sommaren är alltid för kort. Men det är bara att acceptera, snart är hösten här & det är bara att göra det bästa av situationen. Hur mysigt är det inte att krypa ner under täcket i soffan, dricka en kopp varmt te & äta rostade mackor med apelsinmarmelad på, samtidigt som man får den där hudnära närheten som man längtat efter hela sommaren men som det varit för varmt & kladdigt för? Även hösten har sin charm. Nu ska jag bege mig mot solariet & sedan ska jag leka i evigheter med mina charmtroll till katter :) XOXO



Kommentarer
Postat av: Emelie.

Hahah, Du är en brun ko, vare sej du är mobbad eller mobbar!:D

2008-08-07 @ 22:28:44
Postat av: Fia

Hormon-mongo HAHA... Jag har också lite problem med hormonerna vid ett tillfälle varje månad... Hua vad farlig jag är då grrr

2008-08-08 @ 12:14:04
URL: http://fiavin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0