Ingen rubrik


Ojdå! Inget bloggande på hela dagen. Damn, vad illa. Jag har haft fullt upp, vill jag lova :) Bestämde dejt med Emelie, gick ner till stan för att möta upp henne. Knallade runt överallt, tog en fika, sedan gjorde vi sällskap till Otten där hon parkerat sin bil. Därifrån fick jag skjuts hem. Haha. Därefter pysslade jag med det sista i min gamla lägenhet & nu är den verkligen tom. Imorgon ska jag ställa klockan & knalla dit för att en snubbe ska komma & besikta den.  Ska dessutom klippa av mig mitt knullrufs. Ska testa frisören som är här i huset tänkte jag. Gah. Jag har ingen lust med bloggandet känner jag. Inget kul längre när hälften av mina läsare bara försvann över en natt. How come? XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0