Kalas :)




Har ni lagt märke till att mina dagar aldrig någonsin blir så som jag planerat dem? Jag tog aldrig tag i disken, däremot läste jag solo & smsade med typ alla i min telefonbok tills min älskling ringde & sa att vi ska på kalas. Då hoppade jag upp snabbt som fan & började välja kläder & lägga make-upen. Kastade in en billys lasagne i ugnen med, bara för att det är så gott. & nu hamnade jag här för att uppdatera & liksom bara påpeka att jag inte alls kommer att ligga i soffan ikväll, inte de närmsta timmarna iallafall. För jag ska på kalas, yey :) Äntligen(!) får ni dessutom en bild på mig & min outfit. Inte för att detta är en modeblogg utan mest bara för att jag är ego & älskar att visa upp mig. Den gröna bodyn från Gina framhäver verkligen mina gröna ögon. & de vita jeansen med HÖG midja som också är från Gina är så förbannat sköna :) Inhandlade detta på rea 99:- för jeans & 49:- för bodyn. Måste jag påpeka att jag kände mig lycklig när jag vandrade hemåt sedan? För det gjorde jag hursomhelst. Jag älskar rea! Ha en fin fredag kära vänner. Adjöken



Kommentarer
Postat av: amanda

fina ögon =)

2008-08-08 @ 19:32:33
URL: http://ammizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0