Kaos


Min plan att sova verkar misslyckas totalt. Jag har tusen saker att göra, men jag ska snart ignorera precis allt för att lägga mig i soffan & läsa dagens tidning. Förhoppningsvis somnar jag till en stund iallafall. Har huvudvärk känner jag. Ägnat flera timmar till att bara flytta runt på saker & packa ner det jag kan. Känns som jag lever i ett riktigt kaos nu med flyttkartonger & säckar lite överallt. & hela jag är ett kaos, min hjärna exploderar av överhettning när jag skriver mina små att göra-listor, varenda jäkla dag. Allt jag kan tänka på är packning & flyttstäd. SAVE ME. Ska träffa pappsen i veckan & köra en bokhylla till Finspång. Ullabella har inte alls mycket möbler, så jag känner mig snäll som skänker den till henne. Emelie kommer & hämtar data med tillbehör kanske i slutet på nästa vecka eller början på veckan efter det. Sedan är det mest saker jag ska slänga & packa ner i Niklas förråd. Jag ska istortsett bara ta med mig migsjälv, katterna, deras tillbehör, kläder & hygienartiklar, smink & småskit. Niklas lägenhet är redan helt inredd & fullproppad med saker :) Det går nog bra. Dags att nanna en stund. Ciao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0