Nakenchock, nakenchock, sexattack & kåtbock



Nu ska jag åka till mamsegos & dricka en kopp kaffe, ge & få kärlek & snacka en massa skit, det ni. Äntligen kom jag på något att göra, eller nej, nu ljög jag. Det var min tråkiga karljävel som föreslog detta. Gissa om jag blev glad? :) Jag är redan färdig med allt, duscha, sminka mig & hoppa i kläder tog nog inte mer än 10 minuter. Utan några somhelst lögner.
Vad jag älskar att fotografera mig själv med min kassa mobilkamera. Haha. Jag föreslog precis en egokick till Fialotta, vilket innebär att man gör sig iordning precis som vanligt & bara fotograferar sig själv ur alla vinklar för att sedan beundra hur förbannat snygg man är. Antar att hon bangade. How come? Bob hjälpte mig att städa ugnen förut. Han tycker inte om när jag leker desperat hemmafru ensam & ger gärna en hjälpande tass. Dock lyckades jag inte fånga detta på bild eftersom allt blir suddigt vid minsta lilla rörelse & ni kattvänner vet hur spralliga katter vanligtvis är, inte sant? Trevlig lördag! Vem vet, jag återkommer säkert för hundrade gången & uppdaterar min blogg. Adjö






Kommentarer
Postat av: Anonym

fin du är :)

2008-08-09 @ 19:24:04
Postat av: Jonna

Vilken tur att du fick dig något att göra tillslut.

2008-08-10 @ 09:23:40
URL: http://gliittertankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0