Picknick i skinnsofforna ute :)


Tyvärr kan jag inte lägga upp alla bilder från denna underliga dag. & dessvärre har jag inte förmågan att beskriva målande, men jag lovar - bilderna dyker upp någon gång i framtiden, Klockren dag! :) Fixat det sista i lägenheten, nu står bara några ensamma kartonger kvar som ska ner i källaren här. & Cissi har lite småskit att hämta, likaså Emelie. Resten står på uteplatsen. Är det någon som har en bil med dragkrok & ett släp, hojta till! Haha. Hursomhelst. . det roligaste idag var när vi bärt ut allt skit på uteplatsen & inrett där. Jag, Emelie, Cissi & Bella satt oss tillrätta & fikade cola & muffins - i mina skinnsoffor utomhus. Det var en upplevelse. Mina grannar tyckte nog att det såg ganska underligt ut, men vi var lika bekväma som inomhus. Najs med soffa & sol :) Det blev mycket skratt & skitsnack hela dagen lång, en tripp till stan också. Jag råkade planka på bussen. Ojrå :/ Nu har jag packat upp mina saker hos min älskling. Men fan, så tråååångt det är.  Underbart att vara sambo hursomhelst. Love it! Nu ska jag mysa med älskling & katterna. Ha en fortsatt fin kväll. Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0