Städ-dag :)


Jag har ajax universalspray överallt. Det doftar fräscht men fifan jag får svårt att andas. Snart kommer Cissi & hjälper mig. Det blir kaffe & en smarrig macka först så att vi orkar :) Idag är jag så förbannat lycklig. Dessutom väldigt skadeglad. Om ni visste hur länge jag väntat på denna dag. Skrev för flera månader sedan at jag ska skratta när ni går under. Det är dags nu, för idag fick jag beskedet, på måndag är ni ute ur huset. YEY! Glad att jag lämnade er med stoltheten i behåll & slapp gå under tillsammans med er. HAHAHAHAHA! Ensamt i lägenheten är det verkligen. Katterna flyttade till min älskling igår. De spenderade natten med mig i vardagsrummet. Jag kunde inte sova, så jag lallade runt mest hela tiden. Blah. Igår lyckades jag pilla i mig mat iallafall, det var så gott att jag nästan dog. Svullade rejält :) På lördag ska jag till Jonna, mylove. Det blir tacos & vin. Aw aw aw! Blivit inbjuden till en kräftskiva med, men jag bangar. Pallar inte att spendera min tid där. Oh no. Nej hörni, jag måste fortsätta städa. Adjö!

Chris Brown - MY MAN :)
Lovelovelove.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Min telefon fungerar nu. Förlåt, Jag är bara så trött, sover varje sekund som jag inte är i skolan.

2008-08-28 @ 13:19:51
URL: http://gliittertankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0