Tisdag


Skolkare! Det kallar min man mig eftersom jag stannade hemma från jobbet idag. MEN jag känner mig inte bra & just därför blev jag kvar hemma. Jag har ont bakom mitt öga & huvudvärken ilar lite smått fortfarande. & trycket mellan ögat & näsan är inte heller helt okej. & jag känner mig inte alls bra. Egentligen vill jag nog bara dra täcket över huvudet & gråta bort denna dag, trots att jag inte riktigt kan sätta fingret på varför. Känner mig bara så fruktansvärt låg idag. För mycket att tänka på, helt enkelt. & det sjuka är att egentligen har det inte med mig att göra, utan mina nära & kära. & ni vet. . jag oroar mig alltid. Jag går alltid på nålar. Nu väntar jag på ett besked & jag håller mina tummar, tills de blir blå. Det är sjukt hur mycket man påverkas av omgivningen. & hur dåligt man kan må tackvare någon annan, som inte gjort något alls  - utan bara är ur form. Hursomhelst har jag bestämt mig för att göra något fint av denna hemska gråa regninga pissdag! Jag ska kila till solariet & bättre på min bränna. Jag funderar på att klippa av mig allt hår. & fortsätta med packningen som jag påbörjade igår. Det finns så mycket att göra & jag vet inte ens vart jag ska börja.

Jag känner för en söndagspromenad!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0