Whattafakk



Då sitter jag här igen med hårfärg i huvudet ännu en gång i hopp om att bli kvitt det äckligt grågröna. Mahogny med koppar. Nu borde det inte kunna bli fel, eller? Vinkade hejdå till Jonna för en stund sedan som gjort mig sällskap bland mazariner & kaffekoppar i några timmar. Inte helt fel med lite variation i form av kvinnligt sällskap såhär mitt i veckan. & jag tror bestämt att det lutar åt att sova ensam inatt också, vilket jag vant mig av med. Jag har helt & hållet lugnat ner mig efter dagens incident, men kan inte sluta skratta vid blotta tanken. För jag förstår verkligen inte varför alla sjuktsjuka människor drar sig till mig. Vad har jag gjort för att förtjäna att bli kallad aphora & önskad död liksom? Blah. Denna dag har varit helt underbar. Cliff kom somvanligt åkandes på sin truck, parkerade & stal min vattenflaska. Men idag informerade han om att jag inte behöver oroa mig. Att han var frisk & inte hade gulsot eller hiv. Jag tittade på honom som stirrgubben på msn. Då fick jag min förklaring. Eftersom han boxas & man kan skadas & blöda & eftersom sjukdomar kan överföras via blod måste han regelbundet göra dessa tester. Lungt, tänkte jag - drick ur min flaska hur mycket du vill. Då har jag kommit ett steg närmre mot min bacillskräck. Men han ser liksom inte ut som en slusk som inte borstar tänderna & jag tror inte han skulle dreggla i min vattenflaska. På lunchen åkte jag, Cliff & Anna till Mc Donald´s. Cliff lekte rallykung eller nåt i den stilen. Vi slog oss ner på uteserveringen som dessvärre blivit nya getinghaket. Anna & jag hann äta en tugga i taget innan vi for upp helt hysteriska & sprang med armarna vevandes i luften. Orsak? Vi hatar getingar. Sitter här & tycker lite småsynd om mig själv eftersom jag lyckades skära mig i fingret imorse, det blev djupt & det gör ont. Äntligen har jag avslutat mitt treabbonemang & självklart skulle killen i luren vara jobbig & fråga varför. Nu är jag iallafall kvitt tre. Sista fakturan kommer i September, yes. Nej hörni, vi hörs :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0