Söndagssvammel


Jag skulle aldrig taggit tuggan på dendär sega polkagrisstången jag inhandlade på marknaden igår. Halva min tand gick av & följde med ner i magen. & nu tvingas jag lägga pengar på ett jävla tandläkarbesök. Det suger! ^^ Finns så många andra saker att lägga pengar på. & att jag har tandläkarskräck gör absolut inte saken bättre. Om jag känner mig själv rätt kommer jag att skjuta upp på det, vilket bara vore dåligt. Men jag vill inte, vill inte - VILL INTE! Söndag idag, helgen gick förbannat fort. Imorgon ska jag ner på stan & söka ett jobb. Så idag ska jag skriva ut CV. Dessutom ska jag passa på att fixa kartonger till flytten. Håller på att torkar av skåp & skit, det doftar riktigt fräscht nu :) Just nu springer jag fram & tillbaka till tvättstugan, som jag nästan alltid gör på söndagar. Pratade bort typ en timma i telefonen med Jonnis, vi hann inte ta promenaden innan hon begav sig tillbaka till J-köping, lite surt men förhoppningsvis kommer hon & besöker sina hemtrakter snart! Nu ska jag stoppa i hörlurarna i öronen, hoppa i ett par skor & ta mig en promenad i åbackarna :) Så underbart att solen skiner & det är väl bäst att passa på. Vi vet alla vid dethär laget att höstvindarna snart nyper oss i kinderna. Fast jag ser fram emot hösten, för andra gången i mitt liv. Ser fram emot myspysnärhet, kärlek, tända doftljus & te. Aw aw aw!

För er som vill veta mer om mig; jag blir 22 år om en månad, önskar mig mest av allt en hund, drömmer om en walk-in-closet inredd i rosa med vita stora fjärilar, är grymt besatt av tidningar & köper ungefär 5 st varje månad, är stolt ägare till två helgalna men oj(!) så underbara katter & min dåliga ovana är att jag snusar.

Med kärlek/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0