This is the life?


Min teve är böööööööög, jag blir så lack. För några veckor sedan sov jag med teven på, jag har en tendens att alltid läsa text-tv & somna gott till det. Självklart låg knäpparen bredvid mig i sängen. När jag sedan vaknade & skulle stänga av text-tv:n för att kolla om det fanns något vettigt fungerade den inte. Vafan, tänkte jag & bytte batterier men ingenting hjälpte. Testade även att kasta den i backen allt vad jag hade. Antagligen är den slut nu efter att ha badat i colacola & diverse drycker. Frågan är bara varför den la av när vi sov tillsammans? Som att inte det vore nog att behöva resa sig upp för att byta kanal. När jag för en stund sedan satte på teven var det typ som myrornas krig på varenda kanal. Vred tusentals gånger på den förbannade antennsladden utan att det blev bättre. Så jag antar att Bob gnagat någonstans på sladden, för sånt är han bra på. Gaaaaaah. Där gick mina planer i stöp. Nu tvingas jag att kila till min karljäkel, för han ska minsann se Dexter ikväll & det var min plan också, om jag inte somnar innan villsäga. Jag hatar mig själv när jag somnar, för jag älskar verkligen Dexter! Hursomhelst, jag har bestämt mig för att tröstäta. Den största hamburgaren på sibylla med bacon & ost. Jag tycker jag förtjänar det efter dagens elände. Haha. Jag känner för att göra något nytt, spännande. Det är verkligen dags för nya äventyr, nya utmaningar. Det är något som stör mig, som får mig på fruktansvärt dåligt humör nästan varenda dag. & jag misstänker att det är jobbet. Jag hatar detdär fuskbygget till lager. & jag tål inte de falska människorna jag tvingas spendera mina dagar tillsammans med. Vem var det egentligen som bestämde att man ska jobba 8 jävla timmar 5 dagar i veckan? För att stå ut krävs att man trivs, vilket jag inte gör bland smuts & idioter. Det passar inte mig att göra samma sak varenda jävla dag, vecka ut & vecka in. Jag vill ha variation, det tror jag bestämt att de flesta av oss vill. & dessutom vill jag utvecklas. Jag vill med stolthet kunna säga "Det är jag bra på." Hur bra är det att vara bra på att vika kartonger? DAMN. Jag behöver frisk luft, något annat att tänka på. Bara 9 arbetsdagar kvar. Yippie liksom! :) Mat mat mat. Adjö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0