Är det du som har problem?

Det som var lite komiskt eller. . underligt? Var att när jag ropades in till läkaren sa han "är det du som har problem?" Jag svarade ja. Sedan sa han "Du har fått ett slag mot örat & det har runnit blod. . ?" Nej, jag har ont i halsen & i öronen. Men något slag eller blod har jag inte upptäckt. Läkaren såg lite förvånad ut & frågade mig "varför skriver dom så?" Jag vet inte svarade jag & försäkrade honom om att kvinnan på sjukvårdsrådgivningen hittat på det. Frågan är väl varför? För att det skulle verka allvarligt, så att jag fick en tid? Jag vet inte. Eftersom de spelar in samtalen när man ringer dit känns det ju märkligt att de skriver in fel saker som läkaren sedan får. ^^ Nu ska jag dricka te. Jag mår skit. Känner mig liten & ynklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0