Bajs & sex

Jag var & handlade toapapper idag. & vet ni vad? Jag använde ingen påse. Jag skämms inte för att jag som precis alla andra handlar toapapper, för att jag bajsar precis som alla andra på detta jordklot. Varför känner Blondinbella & säkert många andra att det är pinsamt? Alla människor bajsar. Det är helt normalt. Däremot kan jag hålla med om att det kanske kan vara pinsamt att handla kondomer, varför vet jag inte. För sex är ju precis lika normalt & naturligt som att bajsa. Fast med kondom är det visserligen INTE skönt. Jag tycker de borde upptäcka något annat preventivmedel som skyddade mot överförbara sjukdomar, men som inte försämrade sexet. Det kanske bara är jag, kanske är jag allergisk, för jag har alltid fått ont efter sex med kondom. Vad tycker du om det? Sex med kondom alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0