DOM GÅR PÅ MINA NERVER


Jag hatar folk. Det var en dryg äcklig brud som sa "DOM GÅR PÅ MINA NERVER". Jaha, okej. Det var inte så att vi gick dig på nerverna då? Lär dig svenska för fan, fjolla. Anledningen till detta var att en kärringjävel försökte tränga sig, hon knuffades hela jävla tiden. Tillslut fick jag nog & bad henne ställa sig bakom oss i kön eftersom vi faktiskt var före henne. Damerna som stid framför oss påpekade detta för kärringjäveln. Det var då hennes äckliga dotter kom in i bilden. Hur svårt ska det vara att bara göra rätt för sig? Jag hostade dessutom eftersom jag inte är frisk på långa vägar, den där jävla bruden trodde tydligen att jag harklade mig & var tvungen att härmas. Så jävla omoget. Väx upp!

Nog om det. Jag hittade en del saker som fick följa med mig hem, jag visar inga bilder. Iallafall inte idag. Nu ska jag äta & vila. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0