EEEEEEY


How can I give anymore
when I love you a little less than before


lalalaa


Här sitter jag & sjunger i väntan på min plankstek. Har hyrt in en kock. Önskar jag kunde säga en naken kock, men så är inte fallet. Kan inte minnas när jag såg denna karl naken senast. Inte var det vid spisen iallafall ;)




Hörni, jag tänkte visa mina reafynd minsann. Inte för att detta är någon modeblogg eller för att jag tror att jag har någon koll alls, för det vet jag att jag inte har. Jag klär mig i det jag tycker är fint & skönt.


Spetsbody
& kort kjol.


Kort-jackan :)


Svart kortärmad klänning
KATTEN PÅ KÖPET ;)


Poloklänning.

Det känns lite som att jag safeade. SVART. Jag trivs så bra i svart. Det är elegant & enkelt. Dessa plagg tycker jag passar lika bra till vardag som till fest beroende på hur man matchar det med smycken & annat kul :) Det negativa är väl att katthåren syns extra mycket. Kan det vara så att katthår dras till svart? Jag anar något sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0