God jul.


Nu har vi varit hos Svärmor & käkat blåbärspaj. Skrattat gott & kärlekat. Hih. Jag ska faktiskt ställa mig & diska & plocka undan lite här hemma. Det ser ut som sju svåra år. Damn, vad fort det blir oreda, jag förstår det inte. Helsjukt! Imorse kände jag bara för att dra täcket över huvudet & stanna hemma hela julafton. Morgonen & kvällen/natten är värst. Inatt har jag inte kkunnat andas, tror det är luftrörskatarr, mina förkylningar sätter sig alltid där. Andningen underlättades inte när älsklin g köpte en julblomma till sin mor med massa blandade blommor däribland hyacint, som jag är allergisk emot. ^^ Förra året hade jag lunginflammation på julafton, detta år streptokocker i halsen. Det får mig att undra, vad blir det nästa år? Förhoppningsvis kan jag få vara frisk! Aw. Ska mysa med mina toktroll en stund & sedan sätta fart här hemma. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0