Godkväll

Hemma igen, precis lagom till deperata hemmafruar :) Säsongsavslutning? Har för mig det. Jag tycker inte om att köra bil, speciellt inte i mörkret. För ofta jäkla ofta blir man inte blindad? Det är svårt att veta vart man har bilen på vägen när man inte ens ser den. ^^ Vi kom hem iallafall trots att det var jag bakom ratten. Hela familjen var fan samlad. Mamma. Pappa. & så kom lillebruuuuur, Fia & Kax. & så Jocke med. Det var trevligt att se alla ansikten. Jag fick en puss & till&med dräggel av Kax. Visst är han snäll? Fifan så stor han blivit. Jag måste nog kolla till stekpannan, har rösti där. Är hur hungrig somhelst! Somsagt, jag älskar potatis i alla former :) Ha en fin kväll nu hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0