Godmorgon :)

Det är massa snö ute & det fortsätter att snöa :) Så härligt. Dock tror jag att det kommer att smälta bort & bli isgata innan julafton. Vaknade för en timma sedan, är vrålhungrig & ska försöka leta fram något ätbart. Dendär jävla Bob välte igår klätterställningen över katthuset, somsagt. Nu är det kattsand överallt, hela tiden. Så fort de varit där ligger hälften av sanden utanför. Damn. Idag är det fredag, jag vet inte vad jag ska göra tills jag ska kila iväg & jobba i några timmar. Förhoppningvis är det lungt på stan. Det är ju innan löning & människor borde väl ha fullt upp med att spendera pengarna på julklappar & inte på sprit? Haha ^^ Åh, jag är så himla trött & hungrig. Rebecka ville att jag skulle komma & äta kärleksmums & visst lät det lockande, men jag vet inte om mina ben bär dit. Visserligen är det skönt att få en promenad. Skönare skulle det också vara om jag hade haft vinterskor, vilket jag fortfarande inte har. Jag får helt enkelt fundera på saken & se hur jag gör. Nu ska jag iallafall föna håret & klä på mig kläder efter det efterlängtade duschen. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0