I don´t need a man, lalala


Jag duschade precis. Har beslutsångest, sola eller inte sola? Känns onödigt nu när jag ändå duschat redan. Bah. Jag får väl nöja mig med min spökvita hud, jag får helt enkelt låtsas att det är hett. Dock vet jag att jag är snyggast solbränd oavsett om det är fejk eller inte. Att vara brun är så sexigt. Verkligen. Det gör förbannat mycket för självkänslan också. En sak jag alltid önskat mig är fräknar, jag älskar fräknar! Om jag solar riktigt mycket kommer ett par stycken fram, jag önskar att jag föddes med fräknar på näsan. Synliga sådana minsann :)

Msnkonverserar med Sara. Det är bara bus & galenskap. Vad jag älskar att prata gamla minnen. Nostalgi. Tralalla. Jag ska fortsätta med mina dagdrömmar nu, vad jag älskar dagdrömmar :) Åååååh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0