Jag vill ha sommar NU


Regn & rusk. Snöblask. Kyla. Elände. Jag vill ha sommar. NU! Denna bild är från i somras då jag hälsade på hos Lillebruuur & Fia. Jag tror minsann att jag lirar luftgitarr för Kax. Saknar mitt hår.  Inte det blonda, utan håret. Just nu känner jag för långt hår i någon ball färg. Har länge suktat efter dendär honungsblonda som Carolina Gynning haft. Varför den heter honungsblond vet inte jag, för det är mest rött. Fint. Ge mig en härförlängning & ett tid hos en frisör, tack :) Ge mig brunbrända ben. Grillad majs. Ge mig solsken föralltid. Åååååååh.


Lånad härifrån. (Klickbar)

Ge mig den jävla hårfärgen nu. Visst är hon het på bilden? Jag har alltid tyckt om Carolina Gynning. Hon är så full av liv. Iallafall utanpå. Inuti verkar det väl vara lite si & så, vad jag har förstått efter flitigt läsande av hennes blogg. Det är väl upp & ner för alla, det spelar ingen roll om man är kändis & rik(?) Man kan inte köpa lycka. Tralala. Nu ska jag fortsätta läsa VR & mysa med Jeppegäddhäng. So long suckers

Kommentarer
Postat av: F

2008-12-10 @ 22:12:19
Postat av: Fia

Neeej vad liten han var Kax! Han hälsar förresten att ni är välkomna hem till oss när ni vill ;)För han tyckte det var jätte skoj att skälla ut Niklas och dregla på ditt öra :)

2008-12-10 @ 22:14:06
URL: http://fiavin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0