Lördag :)


AHAHA. Nuförtiden gör jag inget annat än sover. Så skönt det är alltså. Jag får se till att vara sjuk jämt, då får jag iallafall sömn. & då har jag förmågan att somna på en sekund. Jag kan fråga Niklas något & innan han ens hunnit svara snarkar jag som en gris. Idag har jag hosta. Uff. På morgonen är det förjävligt, jag vill bara dra täcket över huvudet. På något konstigt vis har jag sjuukt mycket energi under dagen för att vara död igen framåt kvällen. Jag vet att jag borde legat nerbäddad & försökt bli kry, men jag har inte ro till det. Jag tror jag får liggsår snart. Är för rastlös & det finns saker man måste göra trots att man är sjuk. Som att gå på rean? Hahaha. Eller att rensa kattlådan, diska, duscha & leka rövare med katterna?

Jag blev så glad igår när Jonnajävel stod vid ett fönster & knackade. Aw. & när jag sprang på Sara på Vero Moda. BAMSEKRAM. Åh. Saknar er era apjävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0