Madagaskar två & SATC

Vilken härlig fredagskväll! :) Jag & älskling kollade först på Madagaskar två. Jag grät. Förvånar det dig? Jag är en väldigt känslosam människa. Jag älskar barnfilmer. Dock tycker jag inte riktigt att den borde klassas som barnfilm eftersom jag anser den ganska "grov". Vet inte riktigt om jag skulle vilja att mina barn kollade på en film där en apjäkel sa att de var tända på honom. Eller när en kärring slår ner stackars Alex. Se den om du inte redan har gjort det! Aw. . Äntligen har jag sett SATC. Vet att jag är väldigt efter. Men jag har inte riktigt vågat hitills. Eftersom jag är en väldigt känslosam människa. Jag var rädd för att slutet skulle vara olyckligt. & jag blir så upprörd då allt bara går fel för Carrie. Men slutet var perfekt. Glad att jag tog mod till mig & såg den. Värd varenda tår jag fällde. Det ska verkligen vara hon & Big, det är kärlek. Aw. Jag grät när jag såg hennes vackra bröllopsklänning. Ja, jag är känslosam sa jag ju. Nu sitter jag här vaken, ensam. . sånär som på två busiga katter. Min sambo gick & la sig innan filmen var slut. Jag vet att jag inte kommer att kunna sova än på många timmar, så det blir msnkonverserande med goda vänner! :) Godnatt på er sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0