Måndag.

Jag överlevde liksom helveteshelgen. Yey! Nu känns det som att jag kommer att klara av precis vadsom :) Idag är det somsagt tvättajm. Tur att jag hade tvättid idag. Jag upptäckte till min fasa något väldigt illaluktande när jag klev upp. Trodde först det var kattlådan eftersom vi verkligen måste komma iväg & handla sand. Men nej, det var tröjan jag tog från Niklas ikeasäck med rena kläder - som luktade. Så det blir att tvätta om allt jag tvättade för några dagar sedan. Suck.

Vi har några envisa duvor på besök. De liksom knackar på rutan när det inte finns mat på taket. HAHA ^^ Dom är så fula. Återkommer senare, nu ska jag städa. Ciao

Kommentarer
Postat av: Emma Härnqvist

- Hoppas att du har fått en fin start på december månad.. Kram

2008-12-01 @ 19:12:57
URL: http://harnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0