Mums


Nu har jag varit nere på stan, min älskling var i behov av ett par jeans :) Vi passade på att ta systemet redan idag. För att stå i den enorma kön som vi gjorde förra året vill jag inte vara med om igen. Vad ska ni göra på nyår? Vi ska beté oss vuxet i vuxet sällskap. Är bortbjudna på middag hos svärfars vänner på landet. Jag hörde något om hummer. Aw. Jag tänkte inte ha klänning på mig faktiskt. Hade planerat  kjol, spetsbodyn & mina svarta söta knästrumpor med sidenband. Till det den korta jackan för att inte visa allt. Min sambo tycker inte att det är nödvändigt att klä upp sig så, men jag tänker, det är bara nyår en gång om året. Jag får väl frysa lite. Det är sånt man får ta om man vill vara fin. Har planerat att packa  ner ett par byxor ändå. Nu ska jag käka oxfilé & potatisgratäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0