Natti :)

Jösses vad mitt te var gott! :) Efter en piggelin & nu lite te känns halsen inte lika öm. Men det är lika bra att ta en mucoangin också, de bedövar något förbannat. Jag hoppas att jag slipper bli sjuk såhär i juletider, för blir jag det lär jag få fira jul ensam hemma på soffan. Fast katterna har jag såklart. Ska göra allt för att blir helkry. Ska dessutom jobba måndag & tisdag 8 timmar per dag & det vill jag inte missa, det är många timmar & mycket cash jag går miste om då.

Var inne på stylesearch igår. Det skrevs i en tråd om att gratis linserna bara var en bluff. Varför? Flera människor som bloggat om det har fått "avslag". Själv fick jag ett mejl där det stod att de fått så mycket respons att det kommer att bli aningen försenat, men att jag i januari kommer att få en kod så att jag kan beställa linserna gratis. Det hoppas jag på :) Ska bli ballt att testa ny ögonfärg, om jag nu ens vågar pilla in dem i ögonen. Jag är väldigt känslig sådär.

& jag har nog bestämt mig nu. OM jag blir erbjuden arbete på det stället jag var på intervju igår så kommer jag att tacka nej till det, för att fortsätta på mitt nuvarande arbete. Det känns bara jobbigt att hoppa mellan olika jobb när jag ändå har för avsikt att börja studera, om jag nu kommer in på någon skola i höst. Just det, måste ner till infoteket. & jag trivs på mitt arbete. Visst att det finns många störda människor. Speciellt på helgerna då alla är aspackade & vräker ur sig något i stil med "Jag är besviken på dig humor, men söt är du." Jag har inte samma humor som någon som knappast kan stå på sina ben, jag anser att jag har en väldigt speciellt humor, det har jag alltid haft. Men dessa människor de har ingen humor alls. Inte i det tillståndet. Jag tycker bara att de är tragiska om jag ska vara ärlig. & att de borde hem & nanna istället för att skämma ut sig :) Dock är mina kollegor härliga & vi har riktigt kul. Därför stannar jag tills mina studier tar fart. Om de nu gör det.

Nu är det dags att hoppa i jobbarkläderna & knalla mot jobbet. Godnatt & sovgott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0