Petter

Igårkväll tjuvlyssnade jag på Petters skiva som släpps idag :) Det var east som spelade hela skivan. Än en gång slog det mig hur förbannat bra Petter faktiskt är. En av de klart bästa låtarna är "Min kärleksaffär". Lyssna på den om ni får chansen! :) Ni minns väl att jag skrivit om Creative Club? Jag har fått två paket därifrån, det sista var ett julpaket. Igårkväll satt jag mig & försökte pyssla. Det slutade med att jag blev förbannad. Men ett fint julkort pillade jag ihop med lite hjälp av min karl & det ska vi skicka till hans mor :) Jag har somsagt verkligen inget tålamod får sånt pill. Jag hatar den dubbelhäftande tejpen som är omöjlig att få bort från det som sitter utanpå. Bah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0