Shuuuuuuu

Igårkväll/natt efter klockan slagit tolv drog jag med mig Rebecka på en promenad efter jakt på mat :) Att lönen kom in på kontot var tvunget att firas. Leons var inte öppet när vi kom dit, det sög väldigt mycket eftersom det var deras biffstek jag var sugen på. Istället knallade vi i motiga isvindar till Max. Mätta & belåtna var det bara att bege sig hemåt igen för lite sömn. Idag gick jag en sväng på stan för att handla juklapp till Niklas & hårfärg till mig själv. Jag är så himla trött på det väldigt röda & försökte tona ner det med en guldbrun & resultatet blev fint. Men någon bild får ni inte se idag eftersom jag är sjuk & inte ställer upp på det :) Haha. Jag är hel slut nu efter att ha trängts i folkmassan på stan & efter hårfärgningen. Nu ska jag kila & posta ett brev & handla lite sedan blir det soffan för min del. Jag orkar inte hålla igång längre & det är nog heler inte så bra om jag ska lyckas bli frisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0