Tisdag :)

Förlåt återigen för det urkassa uppdateringen, hörni :) Jag vet inte riktigt vad jag ska skylla på. Tror det är en blandning mellan bloggtorka & att inte finna ro till att sitta still. Igår hade jag fullt upp hela dagen. Tvättade & storstädade. Sedan drog jag med mig Rebecka på en promenad bort till Ingelsta Handelscentrum, i regnet. Jag behövde kattsand, torrfoder & mjukmat till mina små troll. Självklart tog vi bussen hem. Vet ni hur tungt det blev? Haha. Väl hemma lagade jag till&med mat. Potatisgratäng, som blev hur god somhelst. Dock vill jag veta. . hur får man såsen tjockare? Resten av kvällen blev det telefonerande med mamma & tevetittande. Boston tea party var så bra igår. Jag älskar Katerina Janouch! Hon skulle absolut lapa Madonnas mutta, om hon fick chansen. Det är så himla grått & tråkigt ute. Jag har bestämt mig för att inte gå en meter utanför dörren idag :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha okej! :) Min katt är en blandras av något.. Han är i alla fall grå och vit och har lång och tjock päls. Riktigt söt är han.

2008-12-02 @ 13:55:02
URL: http://omniasolvunt.blogg.se/
Postat av: Jonna

Heeey, im sorry. Inga pengar på mobilen, så jag kunde inte svara på fler sms. Jag saknar dig ska du veta, men jag har verkligen ingen tid den här veckan, fulla dagar i skolan hela veckan och i helgen åker jag till stockholm. Men nästa vecka? Kanske måndag? Eller hur jobbar du? & Hur mår du?



Jag brukar ha grädde i min potatisgratäng, lite tjockare blir den iallafall, än om man bara har typ mjölk i :)

2008-12-02 @ 15:16:05
URL: http://gliittertankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0