Tralala

Igår somnade jag lite tidigare än jag brukar :) & faktiskt så vaknade jag av alarmet. Med andra ord har jag satt igång med tvätten nu. Hade det varit i min förra bostad jag missade tvättiden hade jag fått vänta minst 2 veckor. Skönt att det finns gott om tvättider här :)

Har ni tänkt på vad fort tiden går? När jag var liten tyckte jag att ett sommarlov var en evighet. Tiden gick så himla sakta. Nu känns det som att det bara går snabbare & snabbare för varje år som går. Det kanske är så? Snart hälsar vi 2009 välkommen. Minns ni nyåret till 2000? Allt snack om att jorden skulle gå under, jag var 13 år då & jag trodde på det. Haha ^^

Vet ni vad? Jag lämnar bloggandet en stund för ett varv med dammsugaren & lite pyssel i hemmet. Återkommer. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0