Heavenly junkies :)

För er som inte vet det så är Kent ett band jag lyssnat på i hur många år somhelst. Deras musik har varit min terapi. De har med sin musik hjälpt mig genom många svåra stunder. En period kunde jag inte lyssna på deras låtar utan att gråta & fyllas med både smärta & ångest. Men jag kom över det, som jag kommit över det som hänt hitills i livet. & numera lyssnar jag på Kent & njuter, enbart njuter av deras magiska texter & helt underbara ljud. Samtidigt som jag fylls av massa märkliga känslor från då. Underligt hur musik & känslor hänger samman. Aw. Jag älskar istortsett alla låtar, det finns ingen som är dålig. Dock är dessa gamla godingar något utöver det vanliga. Cowboys, Utan dina andetag, 747, Stanna hos mig, Saker man ser (LINKÖPING! & kattjakt. Aw!) Frank & Kevlarsjäl.

Jag vill ha min tunga där du är så nära att du blir våt men så nära får ingen gååååååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0