:)

Godkväll. Jag har inte haft tid för bloggandet. Har istället ägnat min tid åt mig själv & min älskling. Fick en skön nackmassage nyss, men aj vad ont det gjorde! Jag är helt jävla stel. Läste på nätet att man ska söka läkarvård om man har ont i ögat, tinningen, samtidigt ser suddigt & har ont i nacken. Kanske borde jag det då. Men det får bli imorgon om jag fortfarande inte är okej. Orka springa hos läkare. Jag har inte gjort det på evigheter. Fick nog efter förra årets ständiga besök där & hos sjukgymnaster & kiropraktorer där jag var stammis. Bah. Nu ska jag återgå till soffan 6 lite mys. Extra extra. Sista avsnittet för säsongen :( Uhhh.

Kommentarer
Postat av: Tina

Såg att du älskade tävlingar. Drar igång en på Måndag (12:00) :0)

2008-11-15 @ 23:44:43
URL: http://tinaekerum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0