Jag har inget hår kvar!

Okej alla nyfikna. Tyvärr funkar inte min bögkamera, igen. Så att det blir ingen bild förtillfället. Men jag kan säga som så att jag har inget hår kvar alls. Det behövdes klippas av riktigt rejält för att jag ska kunna börja om på nytt. Jag var bara tvungen att gå med på det liksom. Det är så kort att jag inte ens får upp det i toffs. Så kort hade jag inte tänkt mig, det är typ som på bilden på Eva Longoria jag la in häromdagen. Hajjar ni? Men nu har jag verkligen en frisyr. Nu ska jag fika med Rebecka som sitter & roar sig själv här medans jag städat som en galning för att vi får främmande av Marcus idag. Han & Niklas ska dricka öl & ta en krogrunda. Jag ska dricka vatten & fundera på sömn eftersom jag ska jobba imorgon. Baaaaaah. Fika var det ja :) So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0