Jag har tröttnat.

På att bara läsa om VAD bloggare gjort, ätit & dagens outfits. Jag har tröttnat på att jag själv känner mig "hämmad" & tänker en extra gång innan jag skriver. (Eller ibland skriver värsta långa inlägget för att radera det.) Det har gått så långt att jag nästan bara skriver om skitsaker som varken intresserar er eller mig. Jag känner mig inte road under tiden jag skriver & jag vet att jag inte roar er med sånt. Visst kommer det säkert dyka upp sådana inlägg i framtiden & självklart musik.

Min tanke är att föra in något nytt i bloggen. SEX. I ärlighetens namn, jag är frispråkig med mina vänner & bjuder mer än gärna på detaljer. Riktigt så detaljrikt blir det väl inte här. Jag älskar att prata om sex & relationer, jag älskar att analysera. Jag har så himla mycket tankar & funderingar. Sex är ett ämne som ligger mig varmt om hjärtat & jag vet att det intresserar många andra. Jag vet också många som rynkar på näsan, höjer ögonbrynen & tycker att sådant ska stanna mellan lakanen eller på tjejfikan med de närmaste. MEN! Det här är min blogg, här får jag skriva om vad jag vill. Så är det faktiskt. & passar det inte så är det ingen som tvingar dig att vara kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0