Känner du dig provocerad av ämnet sex?

Egentligen förstår jag inte varför sex fortfarande är ett ämne som provocerar många. (HALLÅ, vi lever på tvåtusentalet!) Jag förstår om det finns människor som är blyga eller pryda & helt enkelt inte vill dela med sig av sina erfarenheter & äventyr. Men jag tycker att de fan i mig får förstå de som tycker att sex är som att prata om precis vadsomhelst. De flesta av mina vänner är precis som jag, vi kan prata i timmar om sex, ge råd, tips eller bara inspirera ;) Men jag har också vänner som är mer åt det pryda hållet. Självklart skulle jag inte berätta allt i detalj för en sådan person eftersom jag vet att denne säkerligen skulle känna sig obekäm. Vi är alla olika, det är bara att acceptera varandra som vi är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0