Min hemlighet.

Jag har en "snutte" som jag haft i 4 år typ. Det är min älsklings favoritskjorta, eller det var. Tills jag la beslag på den. Den doftade underbart av Armani då. Jag sover med den, sitter & håller i den när jag myser i soffan. När jag sovit borta är den det första jag packat ner. Jag vet inte hur länge min älskling tjatat om att jag ska kasta den. För vad ska jag med den till, när vi ändå bor tillsammans? Men nej, jag kan inte. Jag älskar den. Vet ni hur skön den är när jag lägger den på avsvalning för att sedan lägga på huvudet när jag har huvudvärk? Eller hur bra den tröstar eller hur gott den får mig att sova? Det är något speciellt med den. Det är trygghet för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0