Nu är det jul :)



Jag läste Emelies blogg härmomdagen, hon hade sett Coca-Colas julreklam - det är verkligen jul när den visas skrev hon. & jag instämmer. Jag minns dagen före jul för några år sedan då jag fortfarande bodde hemma. Min lillebror & jag satt & deppade i soffan tillsammans, livet var allmänt skit. Varför går jag inte in på här, men de som känner mig förstår nog ungefär varför. Snön lyste med sin frånvaro, det kändes mest som höst trots att vi hade pyntat julgranen & nyfiket undrade vad som låg i paketen vi skulle få öppna dagen därpå. Helt plötsligt visades denna reklam, mina ögon fylldes med tårar & vi skrek i kör "nu är det fan jul". Den gav mig julkänslan, den räddade vår jul :) I love it! Jag blir så känslosam när jag ser den reklamen, den är verkligen fin. Det är nästan så att jag gråter när jag tittar på den om & om igen nu, för att den är så underbar.

Kommentarer
Postat av: Emelie.

Oooh! Den är så underbar. O du är underbar som hitta den! :)

2008-11-20 @ 15:46:23
URL: http://skitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0