Om musik.

För 3 månader sedan skrev jag om Fallen Angel av Chris Brown, då hade jag lyssnat på den ett tag. Dock inte på radio. Idag lyssnade jag en sväng på east när jag promenerade, de sa att det var hans nya låt. Vadå ny? Är det east som är efter? Annars är det jag som har förmågan att förutspå vilka låtar som blir hiiits :)

HÄR hittar ni länken till mitt inlägg.

Likadant med denhär låten. Forgive me - Leona Lewis :) Den är skön. Men inte ny.


Jag har ju ett stort intresse för musik, det är mitt liv. Kanske därför det känns som alla är efter, inklusive radiostationerna.

Kommentarer
Postat av: Julia

Allt är bra här :) Lite mkt me flytt å så nu bara :/ sj? Haha ja men det e såååå typiskt alla radiokanaler, de säger de ska spela en ny låt också spelar dom en som man själv redan lyssnat på i minst en månad ;)

2008-11-27 @ 15:29:38
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/
Postat av: Bella

Det är radiostationerna som är efter! Ibland har jag en låt ett år innan den kommer ut på radio och då anses den vara ny. Vi borde kanske göra en egen radiokanal som inte är lika efter ;D

2008-11-30 @ 00:12:03
URL: http://bellboli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0