Planer

Min överläpp har spruckit, som den alltid gör denhär tiden på året. Det gör ont, som fan. Mina tre sambosar är lika tråkiga, de sover & jag är liksom pigg & sugen på bus. Sitter & funderar på alltmöjligt. Framförallt på min blogg. Har funderat en tid nu att ha ett återkommande ämne (som endel andra har) som jag kommer att ta upp typ en gång i veckan. Har du förslag får du gärna höra av dig? Vad skulle du vilka läsa, vad skulle göra min blogg unik? På sätt&vis är den redan det. Jag skriver om allt mellan himmel & jord. Men det skulle vara skönt att ha något att falla tillbaka på då bloggtorkan närvarar & man ändå vill skriva. För skriva är livet.

Kommentarer
Postat av: Emelie.

Bli journalist så får du skriva massor!

Hälsa på mej på Athena idag vet ja...

2008-11-01 @ 13:56:22
URL: http://skitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0