Snart är det fan jul :)

Jag önskar mig Kents samlingsbox, fick den aldrig när jag fyllde år. Det är bara den jag verkligenverkligen vill ha. Har inget annat på min önskelista just nu. Ser mest fram emot mammas janson :) Mums. Kortspelet Intim verkar kul. & våghals. Haha. Dendär elaka & snuskiga versionen av kortspelet sanning eller konsekvens skulle jag verkligen vilja ha.

Sanning -
'Vem av deltagarna är snyggast/sexigast/kåtast?'
'Om du var tvungen att döda en person, vem skulle det bli?'
'Beskriv med ord hur du onanerar'
'Har du nånsin använt någon sexleksak? Vilken?'


Konsekvens -
'Slicka på någonting, gruppen bestämmer'
'Lapa valfri dryck ur naveln på en slumpvis utvald deltagare'
'Välj en person du tycker om och jucka mot dennes ben som en hund och låtsas få orgasm' - HAHAHAHAHA!

Jag är tvärsäker på att Jonna skulle komma & spela det med mig när hon ammat klart & är redo för en utgång. Visst? Bluebox har verkligen många festliga saker. Perfekta presenter ju :) Åh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0