Sol, ge mig sol

Jag lyckades fixa detdär med kameran, fråga mig inte hur för det vet jag inte själv. Men glad är jag över att äntligen(!) efter typ tusen försök & ilskna utbrott fått det att funka :) Drog med mig Rebecka till solariet förut, eftersom det hjälpt mig med mina exsem kanske det hjälper henne med? Förhoppningsvis. Har hunnit med att dammsuga också, det var mindre roligt. Bah.  Ska snart diska mig lycklig. Det är faktiskt sant, jag blir lycklig av att diska. Märkligt ^^ Måste bara få beklaga mig lite över kylan som råder. Hur ska jag klara mig i vinter undrar jag? Ge mig sommar nu. Jag är trött på kylan. Det är mysigt med värmeljus, te & mys i soffan. Men inget slår sommar & sol. Vill dessutom skrika ut så att alla hör att JAG SAKNAR JONNA SÅ JAG BLIR GALEN! Men jag har full förståelse för att vi inte ses så ofta, vi lever väldigt olika liv numera. Hon pluggar, praktiserar & är mamma. Jag har varit en arbetssökande hemmafru med hur mycket tid somhelst. Nu blir det ändring på det dock, för imorgon börjar jag äntligen att jobba. Vad skönt att hemska oktober är förbi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0