Telefonerande & skvaller.

Aw, vad glad jag blev. C ringde mig, det var inte igår! :) Det blev telefonerade om allt & inget. Vad jag saknat att prata med henne alltså. Hon är en helt underbar kvinna. Saknar nästan när vi gick omkring som bitterfittor & hatade allt innan vi sa upp oss från lagret. Det var inte många där som jag tyckte om, men det fanns endel stjärnor - som gjorde jobbet uthärdligt, tills jag ändå fick nog. C var en av dem & trots att hon är 14 år äldre än mig blev vi riktigt goda vänner. Fick höra lite skvaller också, för hon håller sig självklart uppdaterad om det senaste från lagret. Haha ^^ Stackars S, som fick välja mellan att bli telefonförsäljare eller få sparken. & grattis Conny som äntligen fick anställning på DSV & slapp det sämsta bemanningsföretaget, ever. Woe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0