Vi fick främmande :)

Mamma, Juha & Amanda dök upp iallafall, så vi bjöd på en kopp kaffe. Det blev mycket skratt eftersom Bob & Amanda är galna. Bob är en tuffing när det gäller Amanda, han blockerar vägen för henne & fräser & slår till henne på näsan när det inte passar honom. Men när Amanda däremot verkar ointresserad är det han som är framme & leker med hennes viftande svans. Dom är söta dom små jäklarna! Åh, vad stor hon hade blivit, snart 4 månader. Men hon förstår inte att hon är stor & inte någon liten knähund så hon är snabb som satan att sätta sig i mitt knä när jag sitter på golvet. När Amanda åkt blev Bob ledsen & skrek som fan :) Jag har precis bakat en äppelpaj & provsmakat den. Det var riktigt gott! Ska äta mer när den kallnat, måste testa den kall också liksom. Ciao

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon. Jag somnade när jag la Engla igår, därför du aldrig fick något samtal från mig igår. Hör av mig efter skolan, puss.

2008-11-21 @ 07:43:36
URL: http://gliittertankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0