Godkväll suckers :)

Godkväll kära vänner & ni andra :) Här sitter jag & gör mig lustig med en klisterlapp det står "ätmogen" på i pannan. Rebecka ringde mig förut & frågade vad jag gjorde, jag svarade "går i sömnen". Det var precis så det kändes. Somnade till & soffan & vaknar halv åtta, inser då att jag bara har 3 snus kvar, panikar & kilar iväg. Dagens "syssla" tog förbannat mycket på krafterna & då behövde jag ändå inte anstränga mig det minsta, förstår hur det känns för dem det berör. Jag tänker på er. Hela tiden. & jag hoppas att det verkligen löser sig, för er skull :) Har precis käkat papaya & mango, tvingade i min karljäkel lite med. Jeppe & Bob är helgalna, jag knäppte ett så klockrent kort nyss. Ska försöka få in det i datan inom snar framtid? ;) Det ser ut som att Jeppe står i luften med fötterna jämfota. Asballt! Btw: JAG KLARAT! & jag förstår inte hur, men glad är jag. Som fan. Lalala. Funderar på om jag ska bjuda in till möte @ msn, just like yesterday. Det var grymt kul, jag har endel konstigheter för mig, men de som känner mig vet hur jag är :) Sprallig, charmig & härlig. Vissa dagar bubblar det lycka inom mig & jag blir galen, på ett bra sätt. Då brukar jag styra upp lite sjuka, udda småprojekt, för att få skratta tillsammans med mina vänner. De förtjänar ett gott skratt, på min bekostnad :) HAHA. Har precis klickar mig runt på bloggar, den dagliga klickrundan. Blev varm inombords när jag läste en speciell sak, men tänker inte gå in på det här. (Det finns endel människor som läser min blogg för att snoka, enbart. Därför utelämnar jag mycket.) Den som skrev det vet vad det gäller. Tack. & självklart ställer jag upp. Alltid. BIG LOVE till Lillen, jag älskar dig nomatterwhat, always and forever. Lovelovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0