Hundmamma

Åh, vet ni vad? Om typ 2 veckor ska jag vara hundmamma för en dag. Ska vara hundvakt åt Amanda då mamma är på kurs från 8-16.30. Det blir många timmar den lilla krabaten & katterna måste stå ut med varandra. Fast Bob är ju kär, så det borde vara lungt. Dom har accepterat henne, säkert för att hon bara är valp. Det var lite annorlunda när Kax kom & hälsade på. Då blev det mycket fräs & kurragömma. Är dock lite orolig för att han har värsta klorna som han kanske vill sätta i hennes ögon. Nej, det ska nog gå bra :) Ska bli spännande & mysigt. På tal om Kax. Jag fick träffa den jäkeln förut :) Robin, Fia, Kax & honhunden kom förbi. Robin ville ha en kram, han är så söt min bror. Jag fryser ihjäl! Men samtidigt är jag så himla varm. På tuttarna. Tackvare solandet. Hoppas jag inte börjar fjälla bara. Nu ska jag mysa i soffan & dricka te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0