Jag erkänner, jag är en apa :)

Emelie skrev en rolig sak i sin blogg, jag kan inte sluta skratta.

En apa i människordräkt.

"Visst att Halloween närmar sej, men den här människan går utklädd året runt. Jag vill varna er för denna varelse. Den rör sig ofta kring Kungsgatan med en lång svart jacka på sej. Den är ej aggressiv, men väldigt udda. Den får folk att skratta, men kan vara en riktig bitterfitta(?);) Den tror sej vara cool o säger EEYYY till alla den möter. En riktigt konstig typ med många underliga egenskaper. Den kan både säga och göra de mest flänga sakerna, samtidigt som den kan vara helt underbar. Första gången jag sprang på denna filur var ute i Blacka. Den lyssnar till namnet Ida o har blivit en riktigt fin vän - En vän som alltid finns där, även när livet är mörkt.
Vänskap.<3"

Vill ni hellre se det med egna ögon. Ja, för att på något vis få det bekräftat att jag faktiskt har ett liv, att jag har vänner som älskar mig - för den jag är. Då klickar ni HÄR. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0